Logowanie
Możliwe problemy z logowaniem
Ze względu na problemy z bazą danych możliwe są utrudnienia w logowaniu do systemu.
Nazwa użytkownika
Hasło
Zaloguj
W razie problemów z logowaniem, skontaktuj się z nami:
it@pharmalink.pl
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w okresie świątecznym Pharmalink będzie realizował usługi wg. następującego harmonogramu:
- w dniu 24.12 dostawy będą odbywać się do godziny 12:00.
Przygotowane przez Państwa przesyłki będziemy odbierać maksymalnie do godz. 12:00.
Przesyłki odebrane w dniu 24.12 będą dostarczane w dniu 27.12.
-w dniu 31.12 dostawy będą odbywały się do godziny 14:00.
Przygotowane przez Państwa przesyłki będziemy odbierać maksymalnie do godz. 14:00.
Przesyłki odebrane 31.12 będą dostarczane do odbiorców w dniu 02.01.2025.
- w dniach 24.12 i 31.12 Dział Obsługi Klienta będzie przyjmował zgłoszenia od 8:00 do 15:00.
W sytuacji, gdy w dniach 24.12 i 31.12 nie będą mieli Państwo przesyłek do odebrania, bardzo prosimy o przesłanie nam maila na adres: logistyka@pharmalink.pl
Uprzejmie prosimy także o weryfikację, w jakich godzinach i czy Państwa Klienci w tym czasie pracują oraz umieszczanie tych informacji na listach przewozowych.
Życzymy Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2025,
Zespół Pharmalink.